neljapäev, 1. detsember 2016

Sport:)

Räägin teile siis natuke oma huvialast millega tegelen ja millega olen tegelenud.
 Ma olen tegelenud tantsimise, võrkpalli, tennise ja iluvõimlemisega. Hetkel tegelen squashiga ja lähen ka JJ-Streeti, ning jõusaali.

Ma olen küll inimene kes tüdineb väga kiiresti tegevustest ja asjadest ära, kui mulle ei sobi see.
Minu arvates võiks igal inimesel olla üks spordiga seonduv tegevus. Ma ei tea kuidas teised tunnevad ennast, kuid alati kui ma käin trennis ära on mul kohe kergem ja rõõmsam tunne. Trennis saab ennast mugavalt tunda ja muretult trenniga tegeleda.

Mulle meeldib sporti teha, KUI MUL ON SELLEKS TUJU. Üldiselt on sport väga oluline ja ka tervislik sulle endale, isegi värskes õhus kõndimine on üks hea tegevus või jalgrattasõit.

Minu lemmiksportlane on Portugali koondise jalgpallur Cristiano Ronaldo.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar